Насловна Издвојено Умирући поједе јорган

Умирући поједе јорган

0
zatvor, spomenik,Nesporazumi, posluga, Policija, hunta,Zeta, svjedoci, Milo, , Ne, smeće
Бећир Вуковић

Бећир Вуковић

У Црној Гори нико не купује новине. Зашто да их купује, кад у њима ништа нема. Давно је речено да су читуље једино ‘истините’ у црногорским новинама.

Бивши читалац новина пролази поред трафика, ко поред турског гробља. Политички ушкопљен, измркан, расамарен, изгубио је тај нагон и интересовање. Вијести су само пука пратња власти или полускривено прање прљавог веша сорошоидног накота.

W3Schools

Речено је да (не)учествовање у политици, исто је што и (са)учествовање. Није ли лајтмотив сваке диктатуре учествовати. Ако је тако, онда овдашње вијести нијесу вијести. Такво друштво није кадро да праву вијест испрати, конзумира – свари. Зато нико и не купује новине, осим, за неку нарочиту употребу сероња по катунима, и вртачама. Сељобер пише – сероња брише. И, чим подлади – покрије се јорганом.

Црногорац на самрти (прије него поједе јорган), требало би, као последњу вољу, тестаментом да забрани своју читуљу у новинама. Да по буковику, и сјенокосима, не бришу дупе с њим. Још да им и плати. Тако би, напокон, у ЦГ, новине и сасвим престале да излазе.

Овдје су сви макијавелисти без икаквог знања. И знају и не знају да је 2 + 2 једнако 4. Шта вреди знање које игра улогу и незнања. У обадва случаја резултат је 4, али, пустимо институције да раде свој посао. Да сви учествујемо у страху. И, дрхтању.

Зато се без гриже савјести сваке ноћи и завлачимо под свој упишани јорган. До пролећа, појешћемо га.

На Буљарици, биће успјешан концерт ако поломе све столице, ако се попије 100 000 боца пива, ако комунално покупи хрпе шприцева и игала наркомана. Усмрђели, живи лешеви, педери и наркомани, развлачиће се кроз шевар. Ко помиње културу, музику, коју маску. Само је важан профит неког убице – дилера. Новинару је, раније, у редакцији, написан текст.

У доба инквизиције убица је био на сцени, сада је иза сцене.

Дрога му убила дијете, а, отац (идиот), никад неће напустити ту убилачку идеологију. Изгубио и оно чиме се заклињао, и опет се завлачи под јорган. Док поједе јорган, биће уз скут убице. Заклињаће се – жеље ми јединца – али гласаће његовог убицу.

Само једном се загризе та идеологија, као едемска јабука, и ствар је завршена за вјеки вјеков. Угриз јабуке постао је планетарни знак. Ко има ајфон са загриженом јабуком, тај припада новом светском непоретку.

Лицемер, као онај Демократа, кад га питају којим језиком говори, не каже да не зна којим језиком говори, али не говори оним којим покушава да (не)одговори. Читаоци (не)знају на кога мислим. Уз њега су медији.

Вијест о неком злочину покрене здраву јавност, нарочито кад су у питању злочини са политичким знаком. У Црној Гори, политичкој кречани, никакви лешеви, мутне воде, никакво политичко смеће – свједоци, никакви монтирани државни удари, никакве вијести о спремању ликвидације политичких противника, није довољан разлог да се не завучемо под јорган.

Умирући, појешће пола јоргана, али неће се обући, обути, притегнути каиш, изаћи на терасу, и заууурлати.

Сваку вијест униште сељобери, продати па препродати, грађанска олош, педери, полтрони – само би се компромитовали кад би наставили са набрајањем. Али, овдје се више нико не може ни искомпромитовати будући да су – поштени, који би се у нормалном свијету још могли искомпромитовати – проглашени свученим будалама.

Будало, често чујемо да неко каже баш ономе коме добро мисли. Е, будало, и завуче се под јорган. И, покрије се по глави.

Шта значи тражити истину у друштву у којем сте заточени. Ништа, јер већ сјутра афера ће проћи козметички третман, и до ноћи изблиједи ко крпа на плоту. И, опет се завуче под јорган. До прољећа, појешће и јастук.

Кад би ноћас на Блажовом мосту некога набили на колац, и сви медији пренијели вијест о убиству (искључује се самоубиство), и то би препричали до ноћи. Профиле, које сретате низ улице, по терасама, самоуслугама, скупштинама, никаква вијест не може стићи.

Опет, без имало стида, ко потоња скотина – завуче се под уштављени јорган.

Шта је остало од народа који је колијевке тесао врховима од ханџара, сриче пјесму потоњи залудник по Брдима.

ПОСТАВИ ОДГОВОР:

Please enter your comment!
Please enter your name here